خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت حذف بروکراسی اداری و حمایت از سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۹۰

احمد حسین زادگان گفت: سرمایه گذار قرار است باری از دوش مردم و دولت بردارد بنابراین می بایست زمان پاسخگویی به استعلام از سوی دستگاه ها باید به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان صبح امروز در جلسه شورای اداری با بیان به اینکه اقدام تروریستی اخیر، واکنش عصبی و انتقام جویانه نسبت به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوداظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران انتظار داشتند مردم از خانه ها خارح نشوند اما دیدیم مردم با وجود گلایه ها و نگرانی ها، در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن شرکت کردند.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شهادت جمعی از مدافعان امنیت را تسلیت گفت و افزود:بر اساس آمار حضور مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن 25 درصد رشد داشته است.

استاندار مازندران گفت: پیام رهبر معظم انقلاب، برای دوره دوم انقلاب، پیام معنادار بود اما کلید واژه اصلی این پیام، امید به آینده است.

وی با تاکید بر اینکه معضل پسماند و زباله را به شکل ریشه‌ای باید حل کنیم و تحقق این مهم نیازمند اقدامات فرهنگی و کارهای رسانه ای است افزود:  با فرهنگ سازی، مانع از آلودگی محیط زیست شویم و استان را تمیز به گردشگران تحویل دهیم.

حسین زادگان با اشاره به تنظیم بازار تصریح کرد: تنظیم بازار نیازمند نظارت و کنترل جدی تر است، بسیاری از افزایش قیمت ها طبیعی نیست و با کمک اصناف و تعزیرات باید با نظارت دقیق و هدفمند، فشار مضاعفی که به مردم وارد شده کاهش یابد.

وی به صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: سال گذشته مازندران در صرفه جویی مصرف انرژی در ادارات، وضعیت خوبی نداشت،برای سال آتی برنامه اجرایی و عملیاتی زمان بندی شده در این زمینه ارائه شود تا مصرف برق در ادارات کاهش یابد.

حسین زادگان ادامه داد: خاموشی برق، شرایط سختی برای مردم به وجود می آورد در حالی که باید به دنبال افزایش رضایت مندی مردم باشیم.

وی به نقش سرمایه گذاران در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بروکراسی زائد در سیستم اداری کشور وجود دارد، در بخش هایی که امکان دارد ورود کرده و این موارد را کاهش دهیم.

استاندار مازندران ادامه داد: سرمایه گذار قرار است باری از دوش مردم و دولت برداردبنابراین می بایست زمان پاسخگویی به استعلام از سوی دستگاه ها باید به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

وی افزود: اگر دستگاهی نسبت به سرمایه گذار کوتاهی کند برخورد می کنیم و در این زمینه از ما گلایه نکنند چرا که اولویت اول، دوم و سوم ما حمایت از سرمایه گذار است.

حسین زادگان گفت: در سیل اخیر غرب مازندران، برخی دستگاه ها ورود خوبی داشتند، مردم را نباید رها کنیم، مردم غرب استان نیازمند حمایت بیشتری هستند.

وی با اشاره به تغییر کاربری در استان تصریح کرد:مقابله با تغییر کاربری اراضی، همکاری همه جانبه دستگاه های مختلف را می طلبد.

در این جلسه حسین حسن نژاد به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران معرفی شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز