خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران :

سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است/یک میلیون و 900 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در مازندران هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۷۴

علی اصغر محمودی گفت: یک میلیون و 900 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید علی اصغر محمودی،در نشست خبری با خبرنگاران افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه می باشد و با استفاده از درآمدها، خدمات مختلف ارائه می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران  با مقایسه خدمات ارائه شده قبل و بعد از انقلاب در تامین اجتماعی مازندران اظهار کرد: تعداد مستمری بگیران قبل از انقلاب 2700 نفر بود و این آمار اکنون به بیش از 145 هزار نفر رسیده است.

محمودی ادامه داد: در بخش کارگاهها از 15 هزار کارگاه در سال 57 اکنون به بیش از 102 هزار کارگاه در مازندران رسیدیم و  استان مازندران از نظر کارگاه رتبه 4 کشور را داراست.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه  شعب استان در سال 57 به تعداد 8شعبه بود؛ این تعداد را اکنون 28 شعبه در مازندران اعلام کرد.

این مسئول گفت: تعداد شعب اقماری در پایان سال 92 بود که در سال 93 تا 96 ، دو شعبه اضافه شده است.

محمودی همچنین تعداد کارگزاری فعال در سال 92 را 5 کارگزاری اعلام کرد که 11 مجوز جدید اخذ شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، تعداد بیمه شده گان مازندران را بیش از 638 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در سال 57 این تعداد 90 هزار نفر بود.

وی در ادامه گفت: همچنین تعداد مستمربگیران در سال 97 را  135287 نفر اعلام کرد که این تعداد در سال 57 تنها 2700 نفر بوده است.

محمودی تعداد کل افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان مازندران را 1892938 نفر اعلام کرد.

او با اشاره به دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی مازندران به اعزام بازنشستگان و خانواده ها به سفرهای زیارتی خبر داد و خاطر نشان کرد: 29 کاروان از استان مازندران شامل 4700 نفر به این سفرها اعزام شدند که این اعزام در سال 57، صفر بود.

محمودی، همچنین از کسب رتبه اول تامین اجتماعی مازندران در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در اسفند 95 خبر داد.

این مسئول، ارائه خدمات در شعب سازمان تامین اجتماعی را یکی از اقدامات اساسی سازمان عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات غیر حضوری لیست های اینترنتی و ابلاغ الکترونیکی به کارفرمایان از جمله این موارد است.

وی افتتاح ساختمان جدید شعبه دو قائمشهر، شعبه دو بابل و گلوگاه، افتتاح سه شعب جدید سه ساری، سه بابل و دو آمل، افتتاح شعبه اقماری بلده نو و رستمکلا، ارائه خدمات غیر حضوری لیست های اینترنتی و ابلاغ الکترونیکی، اعزام همکاران به عتبات عالیات، تجهیز و بازسازی مرکز اسناد و مدارک تامین اجتماعی مازندران، خرید ،تجهیز ، بهسازی و نوسازی ساختمان های اداری را از جمله دستاوردهای تامین اجتماعی مازندران عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران درباره بدهی شهرداری ساری به تامین اجتماعی گفت: طبق آمار ۲۳۹ میلیارد تومان شهرداری ساری تا آذر ۹۷ به تامین اجتماعی بدهکار و این بدهی مربوط به شهرداری، سازمان های تابعه و شرکت های پیمانکاری است.

وی افزود: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان شهرداری بابت پروژه های ساختمانی اداره کل از ما طلب دارد و درباره این میزان بدهی با شهرداری اختلاف داریم و موضوع در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز