خبرگزاری کار ایران

با وجود بارش برف؛

جاده ساری- کیاسر و سمنان باز است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۳۱

بخشدار چهاردانگه ساری گفت:با وجود بارش برف جاده ساری- کیاسر و سمنان باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد.

مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته در منطقه چهاردانگه آغاز شده است اظهار داشت: در حال حاضر راه مواصلاتی ساری-کیاسر -سمنان باز بوده و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی افزود: هم اکنون شدت بارش برف در این منطقه ادامه دارد و بر اساس اعلام هواشناسی مجموع بارش برف گزارش شده از ارتفاعات مازندران از روز دوشنبه تا صبح امروز سه شنبه 23 بهمن کیاسر 6 سانتیمتر ، سیاوش کلا 11 سانتیمتر و عالیکلا 15 سانتیمتر برف ثبت شده است.

بخشدار بخش چهاردانگه ساری گفت: نمک پاشی در جاده اصلی کیاسر- ساری انجام شده و تاکنون گزارشی مبنی بر مسدود بودن جاده اصلی و فرعی اعلام نشده است.

وی افزود: به دلیل عبور لوله گاز از کنار جاده اصلی ،رانندگان از توقف در برخی از این مناطق پرهیز کنند.

جعفری توصیه کرد: رانندگان با توجه به سرما و بارش تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

 وی همچنین از استقرار نیروهای امدادی ،عوامل راهداری  و امداد جاده ای جهت تسهیل در تردد مسافران خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز