خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور:

اسلام در کشور زنده است/ در راه ارزش‌ها ثابت قدم هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۹۴

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور با ییان اینکه اسلام هنوز در کشور زنده است، گفت: اگرچه مردم مشکل دارند اما نشان دادند که پای انقلاب و ارزش های اسلام ایستاده اند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سید علیرضا ادیانی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را نتیجه تلاش همه انبیا الهی و مبارزات دویست و پنجاه ساله اهل بیت عصمت و طهارت بیان کرد و گفت : در روزگاری که تبلیغ میشد که دین از سیاست جداست و دین باید صحنه اجتماع را خالی کند و در امور اجتماع دخالت نکند، امام راحل با تفسیر بدیع و نوعی که از آموزه های دین ارائه فرمودند انقلاب اسلامی را در حساس ترین منطقه اجتماعی یعنی ایران، به عینیت بخشیدند.

سیدعلیرضا ادیانی ارزش های اسلام را عدالت، امر به معروف، نهی از منکر، دفاع از حقوق مستضغفان، نفی سلطه عجانب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امام راحل به عنوان یک مرجع دینی همان چیزی را که نبی مکرم اسلام و اهل بیت او درصدد تحقق آن برآمدند، یعنی حاکمیت اسلام و قرآن در جامعه گذاشت.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به دعوای ما با دنیا، تصریح کرد: ما می خواهیم اسلام را که تامین کننده دنیا و آخرت ما است را محقق کنیم.

وی در ادامه گفت: به فضل الهی چهلمین سال را جشن میگیریم و در مقابل تمام بدخواهی ها، تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم و آسیب های اقتصادی را که ملت ایران را دچار مشکل کرده است، ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه شکست دشمنان بی سابقه بوده است اظهار کرد : ملت ایران با تمام مشکلات دست آوردهای زیادی داشته است.

ادیانی خاطرنشان کرد: ملتی که در گذشته صندوق رای را نمیشناخت، امروزه تقریبا هرسال انتخابات را برگزار می کنند و خودشان مسئولین‌شان را انتخاب می کنند.

ادیانی گفت: عده ای به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب می نویسند آغاز پایان یا پایان آغاز، عده ای دیگر می نویسند ما سه راه بیشتر نداریم یا تسلیم آمریکا شویم، یا ارزش ها را کنار بگذاریم و حکومت ضددین را قبول کنیم و یا حاکمان دست به اصلاحات بزنند و اسلام را کنار بگذارند.

وی ادامه داد: اگر این روزها دشمن تهدید نظامی نمی کند به دلیل این است که فرزندان ما موشک هایی طراحی کردند که می تواند تا دو هزار کیلومتر را نقطه زن بزند.

این مسئول کشوری با بیان اینکه اسلام هنوز در کشور زنده است، ادامه داد: اگرچه مردم مشکل دارند اما نشان دادند که پای انقلاب و ارزش های اسلام ایستاده اند.

ادیانی گفت : پایگاه نظام مردم مستضغف هستند.

وی بیان داشت: در این جشن شکوهمند با امام و شهیدان پیمان ببندیم که در حفظ ارزش‌ها ثابت قدم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز