خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور :

چهل ساله گذشته انقلاب پر از افتخارات در سایه وحدت است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۷۸

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: چهل ساله گذشته انقلاب پر از افتخارات و پیشرفت های فراوان در سایه وحدت است.

به گزارش ایلنا، سید رمضان شجاعی کیاسری در جمع راهپیمایی کنندگان 22بهمن بهشهر در پارک ملت افزود: ایران اسلامی امروز اثرگذاری فراوان در منطقه و جهان دارد و الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان است.

وی گفت: پیشرفت های ایران اسلامی با وحدت کلمه، اطاعت از رهبری و مقاومت مردم ایجاد شده است و این ارزش ها باید باقی بماند. 

وی با اشاره به توطئه های مختلف ایادی کفر، استکبار و آمریکا در منطقه یادآور شد: ۴۰ سال تهاجم فرهنگی دشمن بر اراده محکم این ملت کاری نبود و علیه خودشان استفاده شد.

 رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: ایران اسلامی همواره پای ارزش های انقلاب و اسلام ایستاده است و مردم را از لحاظ معرفتی و اخلاقی پایبند هستند.

شجاعی بیان داشت: امروز ما مستقل‌ترین کشور دنیا بدون هیچ خدشه‌ای هستیم و اگر بخواهیم به دیده انصاف به چهل سال گذشته نگاه کنیم، ایران به پیشرفتهای فراوانی دست یافته است. 

وی از راهپیمایی 22 بهمن بعنوان حادثه و پدیده ای استثنایی همچون خود انقلاب اسلامی ایران نام برد، بی‌نظیر است که در سایه وحدت ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز