خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای هراز و سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۳۴

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ممنوعیت تردد تریلر ، کامیون و کامیونت در محورهای "هراز و سوادکوه " خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ" علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه ، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور "هراز" گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت24 روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه 18 تا 22 بهمن ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا12 ظهر روز سه شنبه 23 بهمن ماه در این محور ممنوع است.

این مقام انتظامی ادامه داد : تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز شنبه 20 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 21 بهمن ماه از "رودهن" به سمت " آمل" ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از" آب اسک" به "رودهن" (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در محور سواد کوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز (پنج شنبه) 18 بهمن ماه از باند جنوب به شمال محور فیروزکوه به قائم شهر ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز