خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پیوست فرهنگی برای توسعه مبلمان شهری نداریم/ ظرفیت و پتانسیل میانکاله، نیازمند سایت پرنده نگری

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۳۵۸

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: پیوست فرهنگی برای توسعه مبلمان شهری نداریم و برنامه ریزی در این بخش باید انجام شود.

علیرضا کوچکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: مبلمان شهری از نیازهای مهم در شهر و زیباشناختی شهری است که نیازمتد چشم انداز لازم است.

وی اظهار کرد: مبلمان شهری تنها در شهرسازی و توجه به ورودی و خروجی شهر نیست بلکه باید در ساختمان سازی ها هم باید رعایت مسائل زیبایی شناسی انجام شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: توجه به ساختمان های یکدست در راستای نمای سنتی و بومی می تواند در مبلمان شهری اثرگذار باشد.

کوچکی با اعلام اینکه گردشگری با طبیعت گردی متفاوت است؛ خاطر نشان کرد: باید با توجه به وجود طبیعت بکر و میانکاله بعنوان زیستگاه طبیعی در بخش طبیعت گردی تلاش بیشتری برای جذب توریست انجام شود.

ظرفیت و پتانسیل میانکاله، نیازمند سایت پرنده نگری

وی ادامه داد: روز میانکاله به عنوان روز بهشهر جشن گرفته می شود اما هنوز سایت پرنده نگری بعنوان زیستگاه مهم پرندگان در این منطقه نداریم و از نیازهای مهم است.

این عضو شورای اسلامی شهر بهشهر با اعلام اینکه بسیاری از پرنده عایی که سالانه مهمان ماست برای ما ناشناخته است؛ یادآور شد: باید تلاش شود تا این مسأله در دستور کار قرار گرفته و در شورای شهر هم تلاش داریم در این بخش با همکاری محیط زیست به برنامه ریزی مدون برسیم.

کوچکی با اعلام اینکه زیباسازی و مبلمان شهری از جمله خواسته‌های بجای شهروندان در این شهر است؛ یادآور شد: بر همین اساس نیز تلاش شد تا زمینه ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت شهروندان بیشتر از گذشته فراهم شود و باید برای مبلمان شهری و تابلوی خوب و مناسب در شهر اقدام شود.

وی گفت: تابلوی شهری یکی از طرح های مهم ماست اما بودجه لازم در این بخش نداریم و این مهم به اجرایی شدن نرسیده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت:  با تلاش های انجام شده در این کمیسیون ورزش صبحگاهی، پارک پیاده رو خطی و توجه به سلامت شهروندان و افزایش وسایل و امکانات ورزشی در پارک ها از موارد مهمی بود و در شهر بهشهر اجرایی شد.

کوچکی افزود: برای ساختن شهری زیبا و توسعه همه حانبه نیازمند مشاوره از صاحب نظران در بخش های مختلف هستیم و از نظرات کارشناسانه حمایت و استقبال می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز