خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

اعطای 980 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های تعاونی در مازندران/بیمه بیش از 50 هزار کارگر ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۰۹۱

کامران اصغری در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه تعاون در استان گفت: 980 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های تعاونی در استان اعطاء شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری خواستار تبیین دستاوردهای 40 ساله در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خدمات به کارگران  بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی شد و اظهار داشت: قشر کارگران بیشترین نقش آفرینی، نوآوری و کارآفرینی در عرصه تولید را دارند.

اصغری اظهار کرد: تبیین دستاوردها و ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی برای جوانان در شرایط کنونی ضروری است تا نسل کنونی با دستاوردها آشنا شود.

وی با اشاره به لازمه های تحقق شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، تصریح کرد: برای اثبات مایه مباهات بودن چهل سال کارنامه انقلاب دست ما بسیار پر است و به چهل سال انقلاب اسلامی ایران می بالیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه تعاون در استان، از تشکیل 13 هزار و 670 تعاونی در مازندران خبر داد و افزود: با تشکیل این تعاونی‌ها 138 هزار و 769 فرصت شغلی ایجاد شده است.

این مسوول میزان اعطاء  تسهیلات به  شرکت های تعاونی را 980 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: میزان  صادرات تعاونی ها 426 میلیون دلار بوده است.

اصغری از برگزاری 32 جشنواره تعاونی های برتر در مازندران خبر داد و گفت:   استان مازندران از 458 مورد نمایشگاه داخلی و 120 مورد نمایشگاه خارجی میزبانی کرده است.

وی کمک به اجرای پروژه های مسکن توسط تعاونی های مسکن مهر و تحویل بیش از 5500 واحد مسکونی را از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برشمرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در بخش دیگری پیگیری تحت پوشش قرار دادن بیمه کارگران ساختمانی به تعداد بیش از 50 هزار نفر با هدف حمایت بیمه ای، تشکیل 697 تشکل کارگری وکارفرمایی و بررسی بیش از 73 هزار پرونده درخواست بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور با هدف توجه به سلامت قشر زحمتکش کارگران را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه روابط کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اعلام کرد.

اصغری از کاهش سالانه حوادث و فوتی ناشی از کار در استان مازندران خبر داد و افزود: آموزش ایمنی به کارگران، کارفرمایان و مهندسین با هدف افزایش میزان آگاهی ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار به میزان حدود 300 هزار نفر ساعت و اجرای طرح های خودبازرسی درون کارگاهی و استقرار مسئولان ایمنی در کارگاهها با هدف کاهش حوادث ناشی را از دیگر دستاوردهای حوزه روابط کار در استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز