خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرودگاههای مازندران :

فرودگاه بین المللی ساری صاحب طرح جامع شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۷۷

مدیر کل فرودگاههای مازندران از تهیه طرح جامع فرودگاه بین المللی ساری خبر داد و گفت: بعد از هشت سال این طرح تکمیل و در پنجم بهمن ماه به تصویب هیات مدیره فرودگاههای کشور رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سعدالله وطن خواه  بعدازظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب دستگاه های اجرایی مازندران در جمع خبرنگاران در ساری اظهار داشت : بدلیل عدم تعیین تکلیف اراضی اطراف و حریم فرودگاه بین المللی ساری و استانداردهای لازم ، تهیه طرح جامع این فرودگاه چندین سال تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: برای رفع موانع برای تصویب طرح جامع این فرودگاه سال گذشته 5 هکتار ملک خرید و فضای آن توسعه یافته است.

مدیر کل فرودگاههای مازندران همچنین از انجام فاز نخست مطالعات طرح جامع فرودگاههای نوشهر و رامسر خبر داد و گفت: تا سه ماه آینده طرح این دو فرودگاه تهیه و مصوب شود .

وی در توضیح طرح جامع فرودگاه گفت : طرح جامع فرودگاهی یعنی اینکه محل احداث زیرساخت ها در این فضا مشخص می شود.ضمن اینکه با تهیه طرح جامع این فرودگاهها افق ایجاد زیرساخت ها تا سال 1415 تامین شده است .

وطن خواه با اشاره به فعالیت 54 فرودگاه در کشور که 90 درصد جابجایی حمل مسافر و بار را 10 فرودگاه انجام می دهند و گفت: سه فرودگاه فعلی مازندران جوابگوی نیازهای سیستم جابجایی است.

وی از رفع موانع پروازی و توسعه زیرساخت ها جز برنامه های فرودگاههای مازندران اعلام کرد و تصریح کرد: با برچیده شدن دکل های برق فرودگاه ساری و رامسردغدغه های ایمنی در آنها برطرف شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز