خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران:

لازمه توسعه یافتگی، افزایش مهارت آموزی است/ رونق اشتغال جدید گامی برای توسعه کسب و کار است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۶۴

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: لازمه توسعه یافتگی، افزایش مهارت آموزی است و باید با رونق اشتغال جدید برای توسعه کسب و کار تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین درویشی روز یکشنبه در افتتاح کارگاه تاسیسات سرد کننده نکا افزود: چهلمین سالگرد پیروزی و طلوع اسلام و خواستگاه ارزش های انقلاب اسلامی و آغاز عید با نعمت ولابت است و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی بیان داشت: یکی از وظایف مهم سازمان فنی و حرفه ای، تربیت نیروی انسانی ماهر است تا در توسعه و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

در سال 96در راستای تربیت نیروی ماهر براساس امایش سرزمینی تلاش فراوانی انجام و پیشرفت های مناسبی ایجاد شد.

درویشی گفت: تلاش برای توسعه آموزش های فتی و حرفه ای در جامعه از جمله برنامه های مهم بود که در بین روستاییان، دانشگاهیان، سرباز وظیفه، زندان و گروههای مختلف مردان و زنان نهادینه و اجرایی شد.

وی ادامه داد: کارگاه تاسیسات سردکننده در نکا هم با توجه به نیاز شهرستان در بخش لوازم سردکننده، پکیج، کولر و اسپلیت در دستور کار قرار گرفت و امروز به بهره برداری رسید

مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران با اعلام اینکه تعمیرکارماهر در این بخش در شهرستان نکا نداشتیم؛ یادآور شد: کالا و خدمات پس ازفروش در این بخش،باید از شهر های دیگر بود که امیدواریم با ایجاد این کارکاه، توسعه لازم ایحاد شود.

درویشی گفت: باید تلاش شود تا این آموزش در بین مردم و در روستاها و دانشگاها رفته و با استمرار آن در کسب و کار جدید و رونق اشتغال وارد و سفیر خوبی برای دولت و سازمان باشیم.

مدیر مرکز فتی و حرفه ای شهید رجایی نکا هم در سخنانی اظهار کرد: کسب مهارت در جامعه و افزایش کسب و کار مهارتی از جمله اهداف مهم ما در این بخش است.

مسلم رضایی گفت: با ایجاد و راه اندازی کارگاه تاسیسات سردکننده در نکا  29حرفه جدید راه اندازی می شود و شاهد کسب و کار فراوان خواهیم بود.

وی افزود: کارگاه تاسیسات سردکننده در نکا امروز با اعتبار 250 میلیون تومانی راه اندازی و افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز