خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح سه طرح در شهرستان نکا

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۹۴

در دومین روز از دهه مبارک فجر، سه طرح در شهرستان نکا با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح های افتتاح شده در شهرستان نکا در بخش های مختلف آموزشی، تولیدی و گردشگری بوده است که با اعتبار 2 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه روستای دنگسرک و بهره برداری از پرواربندی 500 راسی نوذرآباد در بخش مرکزی نکا و افتتاح طرح بوم گردی روستای زروم در بخش هزارجریب نکا از طرح های افتتاحی در دومین روز از دهه فجر نکا بود.

فرماندار نکا در ایین افتتاح این طرح ها در سخنانی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است و انقلاب اسلامی ما به جهان صادر شده است.

عبدالجواد توحیدی مقدم، رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب را وجود رهبری، اسلامی و مردمی بودن آن دانست و افزود: هیچگاه ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب به اقتدار امروز نبوده است ، اگر رسانه‌های دنیا را بررسی کنیم در هر خبری واژه ایران تکرار می شود ؛ که نشان از حضور همراه با نقش مهم تأثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ضلع جدیدی به نام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد و تمام معادئلات شرق و غرب را بر هم زد.

توحیدی مقدم گفت: دهه فجر باید به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخته و از این فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز