خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر:

شخصیت امام راحل بی نظیر و تابلوی معرفی ایران عزیز به جهانیان است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۳۹

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: شخصیت امام راحل، بی نظیر و تابلوی معرفی ایران عزیز به همه مسلمانان و جهانیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق علی بیکی روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در روستای قره تپه بهشهر افزود: امروز ایران اسلامی به عظمت سیاست های امام راحل در جایگاه رفیعی در جهان قرار دارد که دشمن حتی فکر مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی دارای عظمت و عزت خاصی است که قابل مقایسه با دوارن ستمشاهی نیست و باید قدردان این نعمت باشیم.

افزود: شخصیت امام راحل شخصیتی بی نظیر و تابلوی معرفی ایران عزیز به جهانیان است و باید در پاسداشت این ارزش ها و آرمان ها و انتقال به نسل جدید تلاش شود.

وی ادامه داد: روستای قره تپه بهشهر نماد وحدت و انسجام شیعه و سنی است و سالیان سال مردم در کنار هم زندگی مسالمت آمیز داشته و کوچکترین مشکلی وجود ندارد.

مولوی حاج خیرالله یعقوبی امام جمعه اهل سنت روستای قره تپه هم گفت: چهلمین سالگرد انقلبا اسلامی را در طلیعه انقلاب جشن میگیریم و در بزرگداشت این روز باید با حفظ وحدت که در دستور کار همه ماست در ادامه راه انقلاب تلاش کنیم.

وی احداث سالن ورزشی برای جوانان را از نیازهای مهم این روستا عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با خودیاری مردم و مسئولان شاهد راه اندازی این سالن بوده و از خطرات تردد فرزندان به شهر و روستاهای اطراف کاشته شود.

در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در مزار شهدای روستای قره تپه با آرمان های شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی و شهید مدافع حرم سردار جاویدالاثر رحیم کابلی تجدید بیعت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز