خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در طی سال ادامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۲۹

استاندار مازندران گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در طی سال ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در ساری از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام شهرستان ها خبر داد ،اظهار داشت : در شهرستان ساری سه نمایشگاه برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 42 غرفه و با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانداری و دستگاه های اجرایی تشکیل شده است افزود: برگزاری اینچنین نمایشگاه  باید در طول سال مستمر باشد.

استاندار مازندران گفت: با توجه به هجمه تبلیغاتی دشمنان باید فضا را به گونه ای فراهم کنیم تا مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

وی به وجود سه بندر در استان اشاره کرد و افزود: بندر امیراباد جزء بنادر خوب و خاص در کشور به شمار می رود و ظرفیت خوبی نیز در روستاها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی رتبه بالایی دارد تصریح کرد: 90 درصد کیوی و 30 درصد جوجه یکروزه کشور در مازندران تولید می شود .

حسین زادگان ادامه داد: باید تلاش کنیم با کمک کارآفرینان و مردم، حلقه های توسعه استان را شناسایی و تقویت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز