خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران:

بهره مندی 56 هزار خانوار از طرحهای آبرسانی در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۰۸۷

ذبیح الله ذاکری گفت: با اجرای دهها طرح آبرسانی در سطح استان طی ایام دهه مبارک فجر، 56 هزار خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،ذبیح الله ذاکری به تشریح طرحهای قابل بهره برداری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود:  حفر و تجهیز 5 حلقه چاه با آبدهی 205 لیتر در ثانیه، اجرای 4380 متر خط انتقال آب در اقطار مختلف، احداث 500 کیلووات خط انتقال نیرو، احداث ایستگاه پمپاژ آب به مساحت 70 متر، ساخت و احداث مخزن بتنی به ظرفیت 200 متر مکعب، احداث 80 متر اتاقک چاه، 850 مترمحوطه سازی وحصاری کشی بخشی از این طرحها در این ایام است.

وی، از 70 هزار متر توسعه و 61 هزار متر اصلاح  شبکه آبرسانی در اقطار 63 تا 300 میلی متری  در سطح استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: در مجموع 56 هزار خانوار از مزایای این طرحها در ایام دهه فجر بهره مند می شوند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد: راه اندازی میز خدمت در شهرهای استان و سامانه اطلاعات مکانی آب شرب شهری (GIS) در شهرهای بهشهر و آمل به منظور هومشمند سازی و تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع آب شرب شهری را از دیگر پروژ های قابل افتتاح در دهه فجر است.

ذاکری، مجموع اعتبار صرف شده برای اجرای این طرحها را 184 میلیارد ریال عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز