خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

خروج سامانه بارشی از صبح فردا از مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۴۴۱

هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی صبح فردا به تدریج از مازندران خارج و آسمان استان روزهای پایانی هفته صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ،با اشاره به نفوذ سامانه بارشی دیروز به استان اظهار داشت : با فعالیت این سامانه ، شاهد بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و باران در مناطق ساحلی استان بودیم که این وضع جوی تا صبح فردا ادامه دارد.

وی افزود: با فعالیت سامانه بارشی تا صبح امروز در مازندران ، سردترین نقطه مازندران سیاه بیشه با دمای 2.4 درجه سانتیگراد تا صبح امروز سه شنبه بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی صبح فردا به تدریج از مازندران خارج و آسمان استان روزهای پایانی هفته صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

وی به️ میزان ارتفاع بارش برف گزارش شده صبح امروز سه شنبه 9 بهمن از محورهای کوهستانی استان اشاره کرد و افزود: ️ در محور کندوان محدوده بین پل زنگوله تا تونل  بین 25 تا 50 سانتیمتر برف داشته ایم.

اسدی اعلام کرد:️ در محور هراز  محدوده امام زاده هاشم  حدود 15 سانتی متر بارش برف گزارش شده است.

وی میزان بارش برف در محور سوادکوه محدوده گدوک راحدود 5 سانتی متر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در محور کیاسر بارش بصورت باران بوده و فعلا بارش برف مشاهده نشده است ،افزود: پیش بینی می شود در سه محور هراز ، سوادکوه و بویژه محور کیاسر در ساعات بعدازظهر و شب بارش برف داشته باشیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز