خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر خبر داد:

بهشهر میزبان یادواره شهدای ورزشکار مازندران و شهدای مدافع حرم/ دستاوردهای مختلف انقلاب، مستندسازی شود/ دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات نظام و دولت است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۳۸۷

فرماندار بهشهر از میزبانی این شهرستان برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار مازندران و شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: این یادواره در دهه فجر در بهشهر برگزار می شود.

هادی خنجری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با ارائه گزارشی از برنامه ریزی های انجام شده برای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های انقلاب و یاد و نام شهدا از جمله وظایف مهم ما در قبال شهدا و انقلاب است و یادواره شهدای ورزشکار مازندران هم با همین هدف برگزار می شود.

وی گفت: یادواره شهدای ورزشکار مازندران و شهدای مدافع حرم، عصر دوشنبه 15 بهمن ماه امسال در مصلای بزرگ بهشهر با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار می شود.

فرماندار بهشهر با تاکید بر ضرورت مستندسازی دستاوردهای مختلف انقلاب، یادآور شد: باید در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی عملکردها به درستی منعکس، اطلاع رسانی و مستندسازی شود.

خنجری با اعلام اینکه مردم در همه دوران انقلاب از بازوان اصلی انقلاب بودند و این انقلاب به پشتوانه این مردم به این جایگاه رفیع رسیده است؛ بیان داشت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بدون نقش‌آفرینی گسترده و مستقیم مردم ممکن نیست و باید در برنامه های مختلف، مردم دیده شوند.

وی اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی نظام مقدس اسلامی و ارائه کارنامه ۴۰ ساله و تبیین دستاوردهای انقلاب است بر توجه به ارائه عملکردها در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: در برگزاری نمایشگاه از ظرفیت و مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی، اقتصادی، فرهنگی و بخش های مختلف استفاده و خدمات ارائه شده در طول 40 سال انقلاب بیان شود.

خنجری گفت: دشمنان هیچ گاه از دشمنی با ما و انقلاب ما دست برنداشته اند و اکنون که تفکر انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزها رفته است باید این اقتدار و عظمت ایران اسلامی را حفظ و با ارائه خدمات مناسب به مردم این انقلاب را به انقلاب صاحب عصر(عج) متصل کنیم.

وی یادآور شد: برای برگزاری برنامه های مختلف در دهه مبارک فجر امسال برنامه ریزی های مختلفی انجام شده و افتتاح طرح های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، حمل مشعل انقلاب، حضور در برنامه های مختلف فرهنگی، تبیین دستاودرهای انقلاب، افتتاح خانه محرومان و برنامه های مختلف دیگر از جمله این برنامه هاست که در این بین سرکشی از خانواده شهدا و خانواده شهدای انقلاب و تجدید بیعت با انان نباید به فراموشی سپرده شود.

فرماندار بهشهر افزود: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات نظام و دولت است و باید شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی که به واسطه رشادت های اقشارمختلف مردم و گروه های مختلف حاصل شده است؛ برای جامعه تبیین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز