خبرگزاری کار ایران

آتش بازی مازندرانی ها در لیگ دسته اول والیبال کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۲۱۴

در نخستین دور از مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور هر ۴ نماینده مازندران به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال نمایندگان مازندران مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

شهروند نکا ۳ - شهرداری کرج ۰

صدرنشین گروه الف در دیداری نه چندان سخت به مصاف تیم چهارم گروه ب رفت. نکایی ها در حالی که از حضور هوادارانشان در این دیدار محروم بودند موفق شدند با نتایج ۲۵-۲۰ ، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۷ شهرداری کرج را مغلوب کرده و قاطعانه حریف خود را شکست دهند.

توپکا بابلسر ۳ - ملوان نداجا تهران ۰

حتی مشکلات مالی و مدیریتی هم موجب توقف نماینده مازندران نشد. توپکایی ها در خانه و در ۳ ست پیاپی با نتایج ۲۵-۲۰ ، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۲ به راحتی از سد ملوانان گذشتند و باید کار صعود را در تهران یکسره کنند.

شهدای رامسر ۳ - ژلانو آق قلا ۲

رامسری ها که از ۸ دیدار مرحل گروهی خود صاحب ۷ پیروزی پیاپی شده بودند حتی فکرش را هم نمی کردند مقابل تیم چهارم گروه الف اینقدر به مشکل بخورند. آن ها در یک بازی نزدیک به سختی موفق شدند ۳ بر ۲ از سد ژلانو گلستان بگذرند. شهدا ست اول، سوم و پنجم را به ترتیب ۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۱۰ به سود خود به پایان برد اما ست های دوم و چهارم را با نتایج مشابه ۲۵-۲۳ به میهمان واگذار کرد.

مقاومت تهران ۱ - میلاد نور رامسر ۳

تنها تیم استان که در خارج از خانه به میدان رفت میلاد نور بود. آن ها با این پیروزی مقابل میزبان خود حالا کار راحتی برای قطعی کردن صعود خود در رامسر دارند. میلاد نور ست اول، دوم و چهارم را ۲۵-۲۳ ، ۲۵-۱۹ و ۲۸-۲۶ از آن خود کرد اما ست سوم را ۲۵-۲۳ به مقاومت تهران واگذار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز