خبرگزاری کار ایران

مشاور حقوقی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران:

کارگران و بازنشستگان با وقارترین قشر جامعه هستند/قدرت کارگری در اتحاد و ارتباط تشکلات کارگری است

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۴۰۶

ابوطالب یحیایی گفت: قدرت کارگری در اتحاد و ارتباط تشکلات کارگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مشاور حقوقی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران درهشتمین اردوی اعضای هیات ‌مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعیِ مازندران گفت: افتخار میکنم که امروز خادم قشر مظلوم و زحمتکش کارگر و بازنشسته هستم.

ابوطالب یحیایی با بیان اینکه امروز کارگران در شرایط سخت معیشتی به سر می برند،اظهار کرد: کارگران و بازنشستگان با وقار ترین قشر جامعه هستند که با تمامی مشکلات و معضلات هرگز خم به ابرو نیاورده و با صبوری صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند.

مشاور حقوقی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران بیان کرد: قدرت کارگری در اتحاد و ارتباط  تشکلات کارگری الخصوص تشکیلات خانه کارگر است.

وی ادامه داد: نمونه بارز قدرت و اتحاد  تشکلات کارگری بحث 9 درصد از 27 درصد حق درمان کارگران سازمان تامین اجتماعی بود که به لطف خدا و پیگیری های نمایندگان کارگری و حمایت کارگران و بازنشستگان در کمیسیون تلفیق بودجه 98 رای نیاورد و حق درمانی که سهم و متعلق به کارگران و بازنشستگان بوده به حقدار خود رسید.

یحیایی تصریح کرد: البته امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم این موضوع مهم را در صحن علی مجلس تصویب کنند تا کارگران و بازنشستگان نفس راحتی بکشند.

وی با اشاره به اهمیت قطعنامه های پایان هر سمینار و گردهمایی اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: یکی از افتخارات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران این است که امروز مفاد موجود در قطعنامه های صادره توسط کارشناسان و صاحب نظران سازمان تامین اجتماعی و کارگری بعنوان یک اصل و سرمشق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران تیمی جهت  نظارت بر اجرای مفاد قطعنامه ها تشکیل داده است تا این موارد با کیفیت بهتر و مطلوب تری اجرایی شود.

لازم به ذکر است ابوطالب یحیایی در پایان این مراسم با حضور برخی از مسئولین ذیربط بازنشستگی و کارگری استانی و کشوری بعنوان مشاور حقوقی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران معرفی گردید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز