خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران:

باید با غرور دستاوردهای 40 سالگی انقلاب را بازگو کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۱۶۸

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران گفت: باید با غرور دستاوردهای 40 سالگی انقلاب را بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام یوسف یوسف پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران به پیروزی معجزه آسای انقلاب اسلامی بدون هیچ گونه سازو کاری اشاره کرد و گفت: این در حالی بود که شرق و غرب با رژیم شاهنشاهی همراه بودند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین رویداد قرن نامید و افزود: دنیا هرگز تصور نمی کرو که ایران با وجود خرده جمعیت و خرده گفتمان بتواند یک حکومت تا دندان مسلح را کسورهای بزرگ دنیا او را حمایت می کردند  شکست دهد.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به این نتیجه رسید که دین اسلام و شیعیان از توانمندی بالایی برخوردار هستند و اینکه شیعه دارای ساختار فعال ، پویا ،متحرک و دارای مرجع دینی است .

وی با تاکید بر اینکه استکبار با تمام ترفند سخت افزاری و نرم افزاری نتوانست مقابل اقتدار ملت ایران بایستد ،افزود: اسرائیل که شعارش از نیل تا فرات بود الان مجبور شد دور محدوده خود دیوار 7متری بکشد و ترامپ  نیز اذعان کرد 7تریلیون دلار درمنطقه هزینه کرده است اما درسفر به سوریه بطور نامحسوس وارد منطقه شد ،این حرکت آنها نشان دهنده  توان وقدرت انقلاب اسلامی است.

یوسف پور با اشاره به برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ،گفت: همایش طلایه داران انقلاب اسلامی متشکل ازعلما و روحانیون در مجتمع اهل بیت ساری و همایش طلایه داران فجر فاطمی درشهرستان ها از برنامه های دهه فجر به شمار می آید.

وی " افتخار به گذشته و امید به آینده " را شعار 40 سالگی انقلاب عنوان کرد و گفت: با عزت وسربلندی این شعار را فریاد می زنیم و ارزشهای دینی ،امامت ورهبری امام راحل و ولایت فقیه ، نظام و مردم ولایتمدار کشورمان را با افتخار به جهانیان ثابت می کنیم.

یوسف پور تصریح کرد: آمریکا واسرائیل در میان استعمار بیشترین ضربه را خوردند و با تمام توانشان با آشوبهای فرقه ای،ترور ،جنگ تحمیلی و تحریم به مقابله با جمهوری اسلامی پرداختند  اما با بصیرت و رهبری مقام معظم رهبری توطئه های شومشان خنثی شد.

وی افزود: همه ما به ویژه اصحاب رسانه باید متعهد شویم که 40 سالگی انقلاب را با همه ابعاد، رشادتها ودستاوردها به خوبی نمایش بگذاریم.

یوسف پور به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: به برکت وجود بانوی اسلام فجر امسال را باشکوهتر از گذشته اجرا میکنیم.

وی با یادآوری اینکه 5تا11بهمن به عنوان هفته استقبال از فجر 40 نامگذاری شده است باید فضاسازی تبلیغات محیطی توسط سازمانها،دستگاهای دولتی شهرداران در دستور کار قرار گرفت.

یوسف پور گفت:24کارگاه تخصصی،22ستاد شهرستانی،56بخش،مسئولیت برنامه ریزی  اجرای فجر40را برعهده دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز