خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

لزوم آموزش خبازان برای بهبود کیفیت پخت نان

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۵۸

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم آموزش خبازان برای بهبود کیفیت پخت نان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور و کارکنان این شرکت  با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تامین آرد و نان را از ضروریات کشور دانست و اظهار کرد: در شرایط تحریم باید کاری کنیم که مردم نگران تامین آرد و نان نباشند.

وی با تاکید بر ارتقای کیفیت نان ،افزود: موضوع کیفیت نان به عنوان قوت غالب مردم ایران، از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین توجه به این بخش باید در دستور کار شرکت غله قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: : اساس تولید نان سالم وجود مواد اولیه سالم است آرد به عنوان ماده اولیه در تهیه نان باید با نظارت کافی و با شرایط درست به دست نانوایی‌ها برسد.

وی ادامه داد: مسئولین ما در شرایط سخت و دشوار و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نگذاشتند کشور دچار مشکل شود اکنون نیز تامین نان مردم باید از اولویت اقدامات دولت باشد.

آیت الله طبرسی گفت:استان مازندران با دارا بودن مزارع مناسب برای کشت ،لازم است تا کشاورزان علاوه بر کشت گندم و برنج محصولات دیگر را نیز کشت کنند.

وی بر آموزش خبازی ها برای بهبود کیفیت پخت نان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: کیفیت این ماده غذایی که اصلی ترین محصول غذایی در سبد خانوار محسوب می شود باید بهبود و ارتقایابد و مورد توجه مسئولان و نانوایان باشد.

آیت الله طبرسی ادامه داد: بنابراین مسئولان و دستگاه های مربوطه باید این موارد را به دقت مورد نظارت و بازرسی قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شرکت غله یکی از دستگاه های است که می تواند قوت مردم را سروسامان دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز