خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

دولت 900 میلیارد ریال برای گازرسانی نکا هزینه کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۱۴

فرماندار نکا گفت: دولت تدبیر و امید در اوج بی پولی و مشکلات اقتصادی، 900 میلیارد ریال برای گازرسانی نکا هزینه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنااز نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم عصر روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نکا افزود: خدمات مختلفی در طول سالیان مختلف در چهل سال انقلاب به مردم ارائه شده است و گازرسانی به روستاها کاری بزرگ از سوی دولت بود.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی در حالی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفته که عزت و اقتدار آن مورد اعتراف دوستان و دشمنان نظام است و باید قدردان این عظمت، اقتدار و عزت باشیم.

فرماندار نکا با بیان اینکه برخی مدیران ادارات همکاری لازم را با فرمانداری ندارند و بدون تعارف برای کم کاری ها و عدم تعامل تذکر کتبی به انان و مدیر کل ارائه می شود.

توحیدی مقدم افزود: فلسفه وجودی رییس اداره انجام کار است و هنر رییس رفع مشکلات است و ما از مدیران جسارت انجام کار و ارسال منظم گزارش ماهانه و فصلی کار ادارات به فرمانداری در دستور کار مدیران باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه پنجم توسعه شهری گفت: در این بخش هم کارهایی انجام و امیدواریم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نکا شاهد توسعه بیشتری در این بخش باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا همچنین با بیان اینکه پروژه های دهه فجر بدون هماهنگی با فرمانداری و بخشداری ها اجرایی و عملیاتی نشود؛ افزود: در کنار رعایت این موارد، رعایت نکات ایمنی و پدافندی، کمک برای رفع مشکلات مردم در چارچوب قانون، تلاش برای برپایی اثرگذار نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی دولت در دستور کار باشد.

توحیدی مقدم گفت: مدیران باید برنامه محور باشند و در راستای توجه به همین مساله و ارزشیابی ها و تکریم ارباب رجوع، بازدید از ادارات با قوت در دستور کار است.

در این جلسه محمد محمدیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا معرفی و از خدمات فاطمه سادات جعفری رییس کتابخانه شهرستان نکا که حائز رتبه برتر کشوری شده و در دو سال پیاپی بعنوان اداره برتر کشور انتخاب می شوند؛ تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز