خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران عنوان کرد:

آموزش 2710 نفر در طرح مهارت‌ آموزی در محیط کار واقعی

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۳۱۹

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از آموزش 2710 نفر در طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سید حسین درویشی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که ظهر امروز در استانداری مازندران با موضوع گزارش عملکرد 10 ساله طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در سال 97، اظهار کرد: از اول فروردین 96 تا پایان مرداد 97، دو هزار و 710 نفر آموزش دیدند.

وی افزود: از این تعداد، یک‌هزار و 27 نفر در واحدهای پذیرنده‌ای که آموزش دادند، جذب شدند، 225 نفر در سایر واحدها جذب شدند، 947نفر نیز به صورت خوداشتغالی مشغول به کار شدند که در مجموع 81 درصد بوده‌اند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: عملکرد طرح مهارت‌آموزی در سال 96 در بخش خدمات 519،صنعت1263، فرهنگ و هنر 207و کشاورزی 329 بوده است‌.

وی پیشنهاد داد که برای تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی از مشوق‌های مالیاتی و بیمه‌ای، تسهیلات کم‌بهره برخوردار شوند و نیز برای افرادی که آموزش دیده‌اند، برای دریافت تسهیلات کم‌بهره و تسهیل در دریافت پروانه کسب در نظر گرفته شود.

درویشی پیشنهاد حرفه‌های آموزشی مجاز با در نظر گرفتن اولویت مشاغل سنتی و صنایع دستی، پیشنهاد میزان تعهدات آموزشی جهت تصویب توسط کمیته راهبردی ملی به صورت سالانه، نظارت بر اجرای صحیح دستورالعمل و ارائه گزارش فصلی به کمیته راهبری ملی از جمله وظایف کمیته اجرایی استان برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز