خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خبر داد:

کشف 18 کیلو مواد مخدر شهرستان در سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۲۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 18 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "علیرضا ثقفی" در مشروح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی ، مقابله با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در محور مواصلاتی فیروزکوه، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس، قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم که قصد حمل مواد مخدر از این محور، با یک دستگاه خودروی سواری را داشت، شناسایی شد.

سرهنگ ثقفی، خاطر نشان کرد:با تشکیل تیم های عملیاتی،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی از کشف 18 کیلو و500 گرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و اظهار داشت: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

تقفی خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز