خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران عنوان کرد:

مرگ 445 نفر در تصادفات سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۵۰

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: آمارها نشان می دهد در نه ماهه امسال تلفات جانی تصادفات در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی با بیان اینکه 445 نفر در نه ماهه سال جاری در تصادفات جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار در مدت مشابه سال قبل 473 نفر میباشد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران ، میزان تلفات تصادفات را در حوزه درونشهری 111، برون شهری 318، و راه روستایی 16بیان کرد و افزود: این مقدار در مدت مشابه سال قبل در حوزه درون شهری 128، برون شهری و راه روستایی 345میباشد.

عضو شورای قضایی استان اظهار داشت: هنگام تصادفات معمولا سر به شیشه جلوی اتومبیل یا دیگر اجزای داخلی خودرو برخورد کرده و شکستگی و خون‌ریزی‌های مغزی اتفاق می‌افتد که عموما سبب مرگ فرد می‌شود.

عباسی بت بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده است که شدت این صدمات رابطه‌ای مستقیم با سرعت و شتاب اتومبیل دارد،گفت:این موضوع همچنین در مورد صدمات وارده به قفسه سینه، صورت، طحال، گردن و دیگر اجزای حیاتی بدن مانند قلب و رگ‌های اصلی و همچنین ریه‌ها که صدمه وارده به هر یک می‌تواند عامل مرگ فرد مصدوم باشد، صادق است که استفاده از کمربند ایمنیتوسط رانندگان و سرنشینان می‌تواند به طور چشمگیری این آسیب‌ها را کاهش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز