خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از تیم فوتبال نساجی مازندران؛

از اعلام لیست مازاد توسط مربی موقت تا تکذیب مدیرعامل و تایید فیروز کریمی

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۷۲

پس از جدایی نکونام از نساجی، این باشگاه درگیر مشکلات عجیب و غریبی شده و نامشخص بودن فرد شماره یک کادرفنی این تیم باعث عقب ماندگی نساجی از سایر تیم ها شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، یکی از عجیب ترین اخبار لیگ برتر فوتبال کشور پس از اتمام نیم فصل اول جدایی جواد نکونام از نساجی بود.

نکونام که نتایج بدی را هم با این تیم کسب نکرده بود سودای حضور در پیکان را در سر پروراند اما بنا به دلایلی موفق به حضور در این تیم تهرانی نشد؛ در حالی که همه چیز برای بازگشت نکونام به قائمشهر فراهم بود، به زبان آوردن نام قلعه نوعی توسط مالک باشگاه نکونام را حسابی عصبانی کرد تا جواد لالیگایی بار دیگر قید حضور در نساجی را بزند.

اخبار تکراری این روزهای رسانه‌های ورزشی، مصاحبه صنیعی فر است. جمله مشترک مالک نساجی در این مصاحبه ها انتخاب سرمربی در ۴۸ ساعت آینده است ! یکی دو هفته از این ۴۸ ساعت ها گذشته اما هنوز خبری از معرفی سرمربی جدید نشده است.

از محمد تقوی، مجید جلالی و فیروز کریمی به عنوان گزینه های اصلی سرمربیگری نساجی نام برده می شود. در کمال تعجب مالکین باشگاه مازندرانی قید محمد تقوی را زدند، با مجید جلالی به توافق نرسیدند و در نهایت به فیروز کریمی روی آوردند. ۳ روز است که شایعه سرمربیگری آقا فیروز در نساجی شنیده می شود اما برخلاف تایید صحبت های کریمی، صنیعی فر این خبر را تکذیب می کند !

امروز هم علی آذری، مربی موقت نساجی، در گفتگو با ایلنا ادعا کرد که به باشگاه لیست ورودی و خروجی داده که تعجب فوتبالی ها را به همراه داشته است ! سوالی که به وجود می آید این است که اگر فیروز کریمی انتخاب نشده چرا در مصاحبه با رسانه ها مدعی قطعی شدن سرمربیگری اش در شمال را می دهد ؟ چرا مربی موقت برای جذب و یا خروج بازیکن در فصل نقل و انتقالات لیست می دهد ؟ چرا با وجود قول فرزاد مجیدی تمرین امروز نساجی با حضور سرمربی جدید برگزار نشد ؟ چراهایی که شاید به زودی به آن پاسخ داده نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز