خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

اتمام پروژه های نیمه تمام با قوت در دستور کار مدیران باشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۲۸

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای به سرانجام رسیدن طرح های نیمه کاره با تزریق اعتبارات مناسب وارد میدان شده ایم و اتمام پروژه های نیمه تمام با قوت در دستور کار مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌محمد شاعری ، شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با حضور امام جمعه، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در پیش است و باید با برنامه ریزی منسجم برای حضور حداکثری تلاش شود تا خواب دشمنان تعبیر نشود.

وی اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب خواب براندازی نظام را در سر دارد و اکنون با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد انقلاب، فرصت مغتنمی برای برملا کردن نقشه های شوم دشمنان است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش در راس امور است و زیرساخت مهم و پیشران توسعه است.

شاعری، با اعلام اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری سودآور و مطمئن است؛ یادآور شد: هر اقدامی برای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در بخش جاری و تملک، سرمایه گذاری است و به هدر نمی رود.

وی ادامه داد: اولویت اول مجلس، توجه به توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش است و لذا باید لیستی از نیازمندی های مختلف در تجهیزات، امکانات، بازسازی ها و طرح های در دست ساخت تهیه و ارائه تا برنامه ریزی مناسب در این بخش انجام شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمندی های آموزش و پرورش در بخش های مختلف لیست شود تا از طریق اعتبارات بنیاد برکت و نوسازی مدارس اعتبارات لازم اخذ شود.

شاعری افزود: فراهم کردن امکانات گرمایشی با استاندارد لازم از مهمترین ضرورت های مدارس ماست که باید در دستور کار باشد و همچنین تکلیف پروژه های عمرانی و اجرایی این نهاد تعیین مشخص شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز