خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

شورای آموزش و پرورش، مهمترین ظرفیت قانونی برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۲۶

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: شورای آموزش و پرورش، مهمترین ظرفیت قانونی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت است که دارای اثرگذاری فراوان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، عسکری نیکزاد، شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با حضور امام جمعه، مدیران کل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، مدیران آموزش و پرورش شرق مازندران و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: آینده کشور در توسعه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کار این نهاد باشند.

وی اظهار کرد:  آموزش و پرورش به تنهایی قادر بهخ اداره خود نیست و در سایه تلاش همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و خانواده ها و خیران می تواند به توسعه همه جانبه برسد.

مدیر آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت خانواده ها، مدارس و ارائه راهکارهای مناسب است؛ یادآور شد: این نهاد یک نهاد حاکمیتی و عمومی است و باید همگان در پیشبرد اهداف آن و منفعت رسانی به آن تلاش کنند.

نیکزاد بیان داشت: شورای آموزش و پرورش، از فرصت‌های مهم این نهاد بریا پیشبرد اهداف عالیه و توسعه است و باید این شورا با برنامه ریزی مدون و زیربنایی تشکیل و ادامه یابد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش همه جامعه شاعری نماینده مردم شرق مازندران برای توسعه نهاد آموزش و پرورش و رایزنی برای تزریق اعتبارات، افزود: امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس و حمایت از طرح ها و لایحه های آموزش و پرورش اهد رشد و شکوفایی بیشتر در این نهاد باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: توجه خاص و حمایت های دائمی نمایندگان مجلس به نهاد اموزش و پرورش مهمترین راهکار برای توسعه این نهاد و رسیدن به برنامه های در نظر گرفته شده است.

نیکزاد افزود: آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست رسالت سنگین تعلیم و تربیت را بر دوش بکشد و بر همین اساس، با تشکیل شورای آموزش و پرورش تلاش شد تا توسعه مورد نظر اتفاق افتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز