خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران خبر داد:

افزایش 45 درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آذر ماه

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۶۷

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش 45 درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی آذر ماه محور برون شهری و راه روستایی  42 نفر (با 50 درصد افزایش )، درون شهری 16نفر ( 33 درصد افزایش ) را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای آمل با 11، ساری و میاندرود با 7نفر  و  تنها شهر بدون فوتی گلوگاه گزارش شده است .

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: از این تعداد 13 مورد راننده ،3مورد موتور سوار ،16 نفر سرنشین ،22 نفر عابر و 4مورد هم دوچرخه سوار هستند .

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در آذر ماه سالجاری،  هزار و 380 نفراعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل  3 درصد رشد داشته است.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری رخ داده است این می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان  و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رانندگی با سرع مطمئنه در کاهش تصادفات موثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز