خبرگزاری کار ایران

قائم مقام باشگاه نساجی:

سرمربی نساجی تا یکشنبه معرفی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۲۹

محمد کاظمی قائم مقام باشگاه نساجی :از یکشنبه سرمربی جدید تمرینات تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد(مهران)کاظمی قائم مقام باشگاه نساجی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به شرایط  پیش آمده ، ارکان باشگاه در تلاش هستند با بهترین گزینه به جمع بندی برسند

وی در ادامه افزود: اینکه شایعات مختلفی در فضای مجازی دیده می شود ، هیچ کدام آن صحت ندارد ،تمام آنها شایعه است که  در این فضاها بوجود آمده است.

کاظمی با بیان اینکه هواداران نساجی در تمامی لحظات دست از حمایت تیم برنداشته و همیشه در کنارما باعث دلگرمی بودند،خاطرنشان کرد: این هواداران با صبوری که کردند زبان زد بودند چرا که با لیگ برتری شدن نساجی ، به خواستگاه شان رسیدند،این هواداران یکی از خاص ترین هوادارانی هستند که همیشه زبان زد بودند و تک تک شان برای مان قابل احترام هستند.

وی در ارتباط با اینکه سکان نساجی به دست چه کسی سپرده خواهد شد،عنوان کرد: نمی خواهم در مورد اتفاقات اخیر حرفی بزنم و به حواشی آن  دامن زده شود، باشگاه نساجی باشگاه بزرگی است پس طولانی شدن  انتخاب سرمربی هم پروسه خاص خودش را دارد که باید طی شود.

وی ادامه داد: با سه گزینه در حال مذاکره نهایی هستیم  تا یکشنبه به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و رسما سرمربی تیم را معرفی خواهیم  نمود.

مهران کاظمی در پایان ضمن قدردانی از هواداران گفت: مالکان باشگاه نهایت تلاش خود را می کنند که جای تقدیر دارد و امیدوارم هواداران همچون قبل حامی نساجی و مالکان پرتلاشش باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز