خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش مازندران:

آموزش و پرورش مازندران رتبه سوم کنکور را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۰۳

معاون آموزش و پرورش مازندران گفت:آموزش و پرورش مازندران رتبه سوم کنکور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آموزش و پرورش مازندران میزبان معاون آموزش متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش استان  و همچنین مدیران شهرستانها و مناطق گلستان بود.

در این نشست که با هدف تبادل نظر و تعاطی افکار صورت گرفت هیأت اعزامی از آموزش و پرورش گلستان به سرپرستی ابراهیم حاجی لری معاون آموزش متوسطه گلستان به مدارس برتر بابل رفتند و ضمن بازدید از این مدارس و بررسی علل و عوامل کلیدی مدیریتِ موثر و صحبت و مشورت با عوامل این مدارس، با مدیران اداره کل آموزش و پرورش مازندران به گفتگو نشستند.

اسفندیار نظری در حاشیه این جلسه به خبرنگار ما گفت:  این نشست در راستای تبادل فعالیت‌های آموزشی و تربیتی با آموزش و پرورش سایر استان‌ها تشکیل شد و مهمانان امروز ما، مدیران آموزش و پرورش استان گلستان هستند که با هدف تجربه اندوزی و مبادله اطلاعات و آنچه در خصوص آموزش متوسطه دوم نظری اعم از ارتقای کیفیت و بهبود امور مربوط به  راهیابی دانش‌آموزان به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور می‌شود به مازندران آمدند.

وی همچنین گفت: این میزبانی دو بخش داشت که در بخش نخست، مهمانان ما که معاون آموزش متوسطه استان گلستان و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق این استان بودند از مدارس برتر بابل بازدید به عمل آوردند و فعالیت‌های مدیران در جهت کیفیت بخشی و ارتقای علمی فرزندان عزیز دانش‌آموز را از نزدیک دیدند.

نظری در ادامه به بخش دوم این میزبانی پرداخت و گفت: میهمان و میزبان مقابل هم نشستند و سه مدیر آموزش و پرورش شامل ناحیه دو ساری، آمل و تنکابن و همچنین سه تن از معاونان آموزش متوسطه بهشهر، ناحیه یک ساری و بابل و همچنین روسای ادارات تکنولوژی آموزشی و متوسطه دوم به نمایندگی از سایر مدیران صحبت کردند. 

معاون آموزش متوسطه افزود: مازندران طی ده سال اخیر رتبه های خوبی در کنکور داشت و امسال نیز رتبه سوم را کسب کرد و چنین جلساتی راهگشای خوبی خواهد بود برای استان گلستان و همچنین کمک خواهد کرد تا ما نیز این جایگاه را حفظ کرده یا بهبود ببخشیم. 

وی با اشاره به شهادت آمار وزارتخانه‌ای  گفت: آموزش و پرورش مازندران در تمام حوزه‌ها رتبه چهارم کشور را دارد اعم از امور آموزشی و پرورشی اما استان گلستان هم در تجربیات آموزشی و هم در حوزه دستاوردها و هم در بخش آمار دانش‌آموزی از ما کمتر است به‌عنوان نمونه مازندران سی و دو شهرستان و منطقه است اما گلستان دوازده شهرستان و منطقه دارد اما استمرار چنین نشست‌هایی می‌تواند جایگاه استان را ارتقا دهد ضمن اینکه برای استان همسایه ما نیز الگوی خوبی هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز