خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی و کاهش دما در استان/ آغاز بازندگی ها از پنجشنبه

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۶۶

هواشناسی مازندران اعلام کرد با ورود سامانه بارشی به استان از امشب شاهد وزش باد گاهی شدید و بارندگی هستیم و با خروج این سامانه آسمان استان در روز جمعه صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه آسمان استان برای امروز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری در ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی شده است،گفت: از امشب هوای استان ابری بتدریج همراه با بارندگی، در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف و وزش باد گاهی نسبتا شدید همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان از فردا شاهد وزش باد گاهی شدید و بارندگی هستیم، افزود: ورود این سامانه بارشی موجب کاهش دما تا روز پنجشنبه خواهد شد و در این مدت همچنین دریا مواج خواهد بود .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا بعدازظهر شاهد کاهش ابر در استان خواهیم بود.

اسدی اعلام کرد: آسمان مازندران از روز جمعه 21 دی تا یکشنبه 23 دی صاف تا نیمه ابری است .

وی گفت: آسمان مازندران در روز دوشنبه 24 دی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف)  و وزش باد پیش بینی می شود .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز