خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد مازندران:

371 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۱۷

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: از سال 92 تا پایان آذرماه، 371 میلیارد تومان تسهیلات داخلی و منابع بانکی به 22 هزار مددجوی این نهاد، پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،رضا نوروزی در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که صبح امروز در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه 72 هزار نفر معادل 4 درصد از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد مازندران هستند،اظهار داشت: خدمات کمیته امداد امام (ره) با شعار توانمند سازی و با هدف ارتقای فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی است.

وی با اعلام اینکه در سال 96، 6 هزار و 600 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است،افزود: طی بررسی های انجام شده کمتر از 2 درصد این مشاغل انحراف داشته با این توضیح که فرد نتوانسته در حوزه اشتغال به پایداری مناسب برسد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به پرداخت وام های اشتغال از منابع داخلی امداد اشاره کرد و گفت:از سال 92 تا نه ماهه سال 97، مبلغ 309 میلیارد تومان از منابع داخلی وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد مازندران پرداخت شده است.

نوروزی افزود:در این بازه زمانی 22 هزار نفر از افراد تحت پوشش وام اشتغال از محل منابع داخلی بهره مند شدند و در مجموع 27 هزار مددجو مبلغ 371 میلیارد تومان از تسهیلات کمیته امداد استان استفاده کردند.

وی اعلام کرد که همچنین امسال هشت میلیارد ریال از منابع داخلی به مددجویان پرداخت شده است.

نوروزی با بیان اینکه در سال 96، چهار هزار و 102 نفر مددجو مجری طرح های اشتغال خودکفا شدند،تصریح کرد: این تعداد در سال 93،پنج هزار نفر،94،چهار هزار نفر، 95 ،سه هزار نفر بوده است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران ،آموزش پایدار سازی مشاغل مهارتی و بالا بردن سطح آگاهی و حرفه ای مجریان طرح های استان را از فعالیت های کمیته امداد استان برشمرد.

وی ،نشست تخصصی با موسسه های کاریابی و مسئولین دانشگاهی در جهت افزایش طرح های اجرا شده و مشاوره به متقاضیان اجرای طرح ها را از دیگر فعالیت های این نهاد حمایتی عنوان کرد.

نوروزی میزان پرداخت اعتبارات از بند ب تبصره 16 قانون بودجه را 85 درصد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز