خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد:

کشف 14 هزار عدد قرص و داروی غیر مجاز در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۷۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، از کشف 14 هزار عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ "ابراهیم شجاعی، گفت:در راستای مبارزه با قاچاق کالا ،ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی، از فعالیت یک باند تهیه و توزیع داروهای قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ"شجاعی" خاطر نشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان 14 هزار عدد انواع قرص و داروی قاچاق و غیر مجاز و همچنین 200 لیتر الکل سفید کشف شد .

وی، تصریح کرد: متهمان که با تشکیل یک باند سه نفره در این شهرستان فعالیت می کردند پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با اشاره به این که کالاها و داروهای قاچاق از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و می توانند صدمات جبران ناپذیری به سلامت افراد جامعه وارد کنند، از شهروندان خواست: ضمن پرهیز از استفاده از این داروها در صورت مراجهه با افرادی که اقدام به تهیه وفروش کالاهای غیر مجاز می کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز