خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خبر داد:

کشف 50 کیلو مواد مخدر در شهرستان قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۵۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 50 کیلو گرم تریاک در شهرستان قائم شهر خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "علیرضا ثقفی" در مشروح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهمان را که با تشکیل باندی 4 نفره در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در آن شهرستان فعالیت داشتند شناسایی شدند .

سرهنگ ثقفی،تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین حمل مواد مخدر با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری دستگیر کردند .

وی از کشف 50 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروهای متهمان خبر داد و اظهار داشت: این عاملان سودجوی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

ثقفی در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران مرگ که هدفی جز فروپاشی خانواده ها و از بین بردن نسل جوان جامعه برای دستیابی به سودهای کلان خود ندارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز