خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی خبر داد:

شروع ثبت نام نهمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۶۷۵

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مازندران از شروع ثبت نام نهمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان این اتاق همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،اکبر چوپانی در گفت و گویی اظهار کرد:  در اجرای مواد ۱۲ و ۱۳تبصره ۲ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران مراحل ثبت نام انتخابات نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران همزمان با سراسر کشور شروع شد.

وی افزود: بر اساس ماده 5/2/2 آئین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیأت نمایندگان اتاق ایران و اتاق های شهرستان مصوب 97/4/20 شورای عالی نظارت ( بند ه ماده 16 قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران ( حداقل تا 45 روز قبل از تاریخ برگزاری انتخابات جدید، انجمن نظارت بر انتخابات که در آئین نامه انجمن نامیده می شود، برای برگزاری انتخابات اتاق های تهران و شهرستان ها هیأتی را که کمتر از سه نفر نباشد به عنوان هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان انتخاب می کند. یکی از اعضای هیأت، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت به انتخاب و حکم وزیر و مابقی از میان اعضای فعال و خوشنام اتاق مربوط خواهند بود که با انتخاب هیأت رئیسه و معرفی توسط ریاست اتاق احکام آن ها توسط انجمن صادر می شود.) همچنین بر اساس تبصره 1 همین ماده، اعضای انجمن نظارت و هیأت نظارت نباید داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان باشند.

چوپانی ادامه داد: بر همین اساس آقایان محمدمحمدپورعمران به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، و غلامرضا عشریه، سیدجلال الدین حسینی، رمضان یحیی پور و اکبر چوپانی از سوی رییس اتاق ایران و هر پنج نفر با حکم رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور شروع به کار کردند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه با شکل گیری هیأت نظارت،هیات اجرایی انتخابات نیزتشکیل شد، خاطرنشان کرد: همچنین از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۱کار امور ثبت نام کاندیداها شروع شده و تا پایان زمان اداری روز ۲۶دی ماه ادامه خواهد داشت.

چوپانی تصریح کرد: تمامی داوطلبان حضور در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران می توانند جهت ثبت نام به  اتاق بازرگانی استان و برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام به سایت اتاق ایران یا مازندران مراجعه کنند.

وی گفت: انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران یازدهم اسفندماه ۹۷ از ساعت ۸ صبح تا ۱۸عصر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز