خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد نکا خبر داد:

پرداخت 255 میلیون تومان وام کارگشایی به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۹۰۰

رئیس کمیته امداد نکا گفت: 255 میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به 101 نفر از نیازمندان نکا در سالجاری پرداخت شد .

حسین بریمانی ورندی، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در جهت رفع مشکلات خانواده های نیازمند، وام هایی کارگشایی با سرانه ای بین یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان پرداخت می شود.

وی افزود: به 101 نفر از نیازمندان با اعتباری بیش از 255 میلیون تومان وام کارگشایی از منابع داخلی کمیته امداد نکا پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد نکا گفت: وام کارگشایی در بخش های تحصیلی ، مسکن ، معیشت، درمان و جهیزیه به مددجویان پرداخت می شود .

بریمانی ورندی در خصوص منابع تامین اعتبار این وام گفت: بخشی از این منابع از طریق بازپرداخت اقساط، بخشی از طریق درآمدهای صدقات و بخشی نیز از طریق سپرده گذاری خیرین در صندوق امداد ولایت تامین می شود.

وی همچنین گفت: 42 نفر از افراد دریافت کننده وام کارگشایی به مبلغ 118 میلیون تومان افراد غیر تحت حمایت کمیته امداد بوده اند .

بریمانی افزود: مردم خیر و نوعدوست ، بازاریان و اصناف می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه ساز رفع مشکلات خانواده ها نیازمند شهرستان باشند.

 در شهرستان نکا سه هزار خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز