خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبر داد:

دستگیری 2 سارق حرفه ای با 11 فقره سرقت در بابل

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۶۲

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری 2سارق اماکن خصوصی با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"سید محسن جعفری" در تشریح این خبر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در منطقه بابلکنار این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران انتظامی بخش بابلکنار با تشکیل تیم اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارقان را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستات اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این دو سارق حرقه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز