خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور؛

ساوه در ساری گل باران شد/شهروند قعرنشینی شهرداری را تثبیت کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۶۲

شهروند ساری هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از ساری، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری هفت دیدار از ایستگاه بیست و سوم گذشت. در یکی از این دیدارها تیم رده هفتمی شهروند ساری از ساعت ۱۶ در سالن سید رسول حسینی پذیرای تیم قعرنشین شهرداری ساوه بود؛ ساروی ها که دیدار رفت را در ساوه ۴-۱ از آن خود کرده بودند این بار نیز برای پیروزی به میدان رفتند.

برخلاف انتظار میزبان، شهرداری ساوه در همان دقایق نخست بازی روی غفلت بازیکنان شهروند توسط ناصر بابایی به گل دست یافت، پس از این گل بود که ساوه‌ایی‌های قعرنشین برای حفاظت از تک گل با ارزش خود به دفاع روی آورند ،در ادامه بازی شهروند با هتریک حمیدرضا ره انجام از باخت برد ساخت و نیمه اول را با نتیجه ۳-۱ به پایان برد.

در نیمه دوم این دیدار شهروند بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در ثانیه‌های ابتدایی این نیمه توسط امیرحسین رسولی به گل چهارم دست یافت که این گل بلافاصله واکنش ساوه‌ایی ها را در پی داشت تا ناصر بابایی حساب کار را ۴-۲ کند. در ادامه شهرداری برای جبران شکست به پاورپلی روی آورد که درخشش سینا پرکاس مانع گلزنی این تیم شد،مراد ناظری نیز از اشتباه بازیکنان ساوه استفاده کرد تا دروازه خالی این تیم را باز کند. نتیجه ۵-۲ تا پایان دیدار باقی ماند تا شهروند ساری با امتیاز کامل این دیدار نگرانی هوادارانش را بابت حضور در مرحله پلی آف تا حدود زیادی رفع کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز