خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

کشف 28 هزار عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز در ساری

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۹۶۹

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری متهم به تهیه وتوزیع مواد مخدر و داروهای غیرمجاز در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر و داروهای غیرمجاز در سطح شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی،ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را تحت تعقیب ومراقبت قرار دادند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با شناسایی محل سکونت و فعالیت این عامل افیونی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را حین حمل موادمخدر دستگیر کردند.

سردار میرفیضی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل سکونت این فرد موفق شدند، بیش از 500 گرم حشیش را به همراه 23 هزار عدد انواع دارو و قرص های غیر مجاز ، 28 کیلو گرم داروی ترامادول و پودر متادون از متهم کشف کردند.

میرفیضی از دستگیری متهم به قاچاق دارو در این عملیات خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز