خبرگزاری کار ایران

سرمربی بانوان استقلال ساری ؛

احتمال این که به لیگ دسته اول سقوط نکنیم وجود دارد/مشکلات مالی در عدم نتیجه گیری تیم موثر بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۲۸

رعنا محمدی گفت: از احتمال عدم سقوط این تیم به لیگ دسته اول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنااز ساری، پس از شکست نماینده مازندران در برابر پالایش نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال سرمربی استقلال ساری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رعنامحمدی سرمربی تیم بانوان اسقلال ساری درخصوص عدم نتیجه گیری تیمش در لیگ برتر گفت: خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم شاید یکی از دلایلش این باشد که بازیکنانمان به دلیل مشکلات مالی و عدم نتیجه گیری در چندین دیدار به لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده اند. از طرفی به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازیکنان خوب و مدنظرمان را در ابتدای فصل جذب کنیم.

وی در مورد بازی با نفت آبادان یادآور شد: تیم پالایش نفت از بازیکنان خوب و باتجربه ای در ترکیبش بهره می برد و مربی این تیم هم انتظار نتیجه بهتری در برابر ما را داشت اما این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: ما هم موقعیت های خوبی در شروع نیمه اول داشتیم همچنین در ادامه دو موقعیت تک به تک را از دست دادیم و نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما عادلانه ترین نتیجه ای که ممکن بود رخ دهد، تساوی بود.

وی با اشاره به این که حمایتی از این تیم انجام نگرفته است، اذعان داشت: الان پایان فصل است ،ما و بازیکنانمان از نظر روحی دیگر توان نداریم، در طول فصل حمایتی از ما نشداما امیدواریم در ادامه این کار انجام شود تنها خانم دکتر طوسی، مسئول امور بانوان استانداری مازندران، در سالن حاضر شد و قول هایی داد که امیدواریم بتوانند به آن ها عمل کند تا به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. سعی می کنیم ۲ بازی باقی مانده مان را به خوبی انجام دهیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال ساری به لیگ دسته اول سقوط کرده است،گفت : با توجه به ریزشی که لیگ برتر در ابتدای فصل داشت احتمال این که تیمی در این فصل از لیگ برتر سقوط نکند وجود دارد اما اگر فدراسیون تعیین کند یک تیم سقوط کند احتمالا باید در پلی آف به میدان برویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز