خبرگزاری کار ایران

عضو خبرگان رهبری مازندران:

اجازه نمی‌دهم در بابل کنسرت برگزار شود/شورای شهر بابل خیلی گندکاری کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۷۶

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و شورای شهر بابل گفت: شورای شهر خیلی گندکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله سیدرحیم توکل در ادامه درباره مشکلات اقتصادی این روز‌های مردم گفت: رهبر انقلاب بارها گفته‌اند مشکل اقتصادی، مشکل عمده مردم است. مشکلات اقتصادی زیر نظر وزیر اقتصاد است، وزیر اقتصاد نیز از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد و نمایندگان مجلس نیز از مردم رأی اعتماد می‌گیرند.

عضو خبرگان رهبری درباره عدم برگزاری کنسرت در بابل گفت: در همه شهر‌ها توانستند کنسرت برگزار کنند اما چرا در بابل نتوانستند کنسرت برگزار کنند؟ چون همه با هم بودیم و الان هم نمی‌توانند برگزار کنند.

توکل افزود: شورای شهر ما خیلی گند‌کاری کرده‌است، اگر این‌ افراد دوباره بخواهند برگردند مردم  بابل ساکت نمی‌نشینند.

وی ادامه داد: اگر شما ۱۰۰ نفر باشید، نمی‌توانند هر ۱۰۰ نفر را بازداشت کنند، اگر همه ما حرف‌مان یکی باشد ناچارند به ما تمکین کنند. باید ببینیم قدم اول چیست؟ باید مرحله به مرحله اولویت سنجی کنیم و کارها را به پیش ببریم. باید دشمن را بشناسیم و ببینیم ملاک دشمنی چیست و در مرحله بعد باید ببینیم دشمن در اهدافش از چه ابزاری استفاده می‌کند؟

توکل در پایان سخنانش گفت: ما باید با ابزار روز به میدان برویم، در فضای مجازی باید ورود کنیم، «موشک جواب موشک» ! اگر به موقع اقدام کنیم و زمان را از دست ندهیم، قطعا پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز