خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

کاهش 18 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۶۵

فرمانده انتظامی استان از کاهش 18 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درونشهری در استان طی 9 ماهه گذشته خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سردار "سید محمود میرفیضی" در نهمین کمیسیون تحول راهور استان در ساری، گفت: مدیریت ترافیک و کنترل عبور و مرور برای کاهش حوادث رانندگی مستلزم تدابیر و روش های اجرایی خاص بنا به موقعیت زمانی و مکانی است و در این راستا توجه به موضوعات آموزشی از مهمترین راهبردهای اساسی در کاهش تصادفات محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اجرای طرح های هدفمند پلیس از مهمترین راهکارهای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی از جمله تلفات انسانی است.

سردار میرفیضی، با اشاره به اینکه استان مازندران در برخورد با تخلفات رتبه سوم کشوری را دارد، خاطرنشان کرد: در طی 9 ماهه گذشته شاهد افزایش 11 در صدی برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی در حوزه درونشهری بوده ایم.

وی از کاهش 18 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان طی 9 ماهه گذشته خبر داد و اذعان داشت: در این مدت شاهد کاهش 16 درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر عمومی و در ونشهری استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هوشمندسازی سیستم های ثبت تخلفات، از افزایش 45 درصدی اعمال نمره منفی برای متخلفان رانندگی در استان خبر داد و گفت: در 9 ماهه گذشته با بیش از 39 هزارو 800 خودرو و 21 هزارو 500 دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی مناسب صورت گرفته است.

سردار میرفیضی در خاتمه با اشاره به اهمیت آموزش و ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی،گفت: در 9 ماهه گذشته بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از آموزش های عمومی فرهنگ ترافیک و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در استان بهره مند شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز