خبرگزاری کار ایران

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور:

کارگران و بازنشستگان به دنبال صدقه نیستند/ نباید در احقاق حقوق کارگران و بازنشستگان کوتاهی شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۴۲

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت: ما به دنبال صدقه نیستیم؛ کارگران و بازنشستگان به دنبال افزایش حقوق و اجرای طرح همسان سازی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، صبح امروز نشستی با عنوان رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با حضور حسین شاهوردی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی‌کشور، نصراله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و برخی مسئولان در سالن جلسات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران برگزار شد.

این‌جلسه که علی اصغرمحمودی، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران،محمد خورشیدی،مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران حضور داشتند، نصراله دریابیگی با بیان اینکه کارگران بعد از روحانیت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشته اند،گفت: درخواست ما این است که برای احقاق حقوق کارگران و بازنشستگان کوتاهی نشود تا این قشر کم درآمد و محروم جامعه بتوانند از حداقل های رفاهی موجود برخوردار باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگران فقیرترین افراد جامعه هستند افزود: امنیت شغلی و معیشت از دغدغه های مهم کارگران است.

دریابیگی با تاکید بر اینکه حمایت از قشر کارگر جامعه از وظایف اصلی ما تلقی می شود،گفت: همه ما بدهکار نظام هستیم و به برکت همین کارگران عزت پیدا کردیم بنابراین تکریم کارگران از وظایف ما به شمار می آید.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان مخالف اجرای طرح سبد حمایتی کالا هستند،گفت:ما به دنبال صدقه نیستیم،کارگران و بازنشستگان به دنبال افزایش حقوق و اجرای طرح همسان سازی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز