خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور؛

نشست مشترک معاونین دریایی کشور در بندر امیر آباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۴۰

با حضور مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور و معاونان دریایی بنادر کشور، نشست مشترک معاونین دریایی کشور به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، عصر سه شنبه در این نشست گفت: بنادر و دریانوردی به دنبال سیاست گذاری  مناسب در امور دریایی کشور و اصلاح شیوه ها و تسهیل امور است و برگزاری این نشست ها و همفکری اثر مهمی در اصلاح امور دارد.

نادر پسندیده اهداف این نشست را بررسی مشکلات دریایی بنادر کشور در بخش های مختلف مکاتبات، نیروی انسانی، اداری و برج کنترل و... عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف بندرامیرآباد یادآور شد: بندر امیراباد بندری در حال توسعه است که با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری نقش مهمی در واردات و صادرات دارد و باید این ظرفیت ها شناسانده و توسعه یابد.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور  با بیان اینکه بزرگترین سیستم جامع نرم افزاری کشور در بخش دریایی در حال هوشمندسازی است، افزود: با این سیستم جامع، اطلاعات جامع امور دریایی تبادل و از جعل و تخلف جلوگیری می شود.

پسنده گفت: تقویت نیروی انسانی در برج های کنترل و مراقبت، نظارت الکترونیکی بر آبراهه های کشور و ارتقاء امنیت اسناد ثبتی کشتی ها و شناورهای کشور از موارد مهم در این نشست است که به طور تخصصی در  دو روز در حوزه های مختلف این موارد، بحث و تبادل نظر خواهد شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز