خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران:

تصادفات جاده ای تهدید اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۷۷

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: تقلب و صحنه سازی، تدارک تصادف ساختگی یک پدیده و تهدید اجتماعی است چنانچه جلوگیری نشود باید در آینده منتظر سقط جنین و سوء استفاده از افراد ناتوان و بیمار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علی عباسی صبح  امروز در همایش کاهش تلفات جاده ای، چالش ها  راهکارها در ساری اظهار داشت: برای اینکه امید اجتماعی در جامعه ایجاد کنیم باید خدمات بیمه ها ارتقاء یابد.

وی افزود: تلاش پزشکی قانونی بر این است که با دقت و صحت به امر کارشناسی بپردازد و پزشکی قانونی دروازه بان شرکت ها بیمه نیست و اگر قرار است کار موثری صورت گیرد، سیستم بیمه باید کارشناسی ها را تقویت کند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه اولین تصادف کشور در سال 1306  رخ داده است، گفت: طبق آمار در آسیا، سالانه 400 هزار مرگ و چهار میلیون جراحت سالانه بر اثر تصادفات رخ می دهد و 90 درصد ناتوانی ها به دلیل حوادث ترافیکی است.

عباسی ادامه داد: تقلب و صحنه سازی، تدارک تصادف ساختگی یک پدیده و تهدید اجتماعی است  چنانچه جلوگیری نشود باید در آینده منتظر سقط جنین و سوء استفاده از افراد ناتوان و بیمار باشیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی صدمات و تصادفات ساختگی و به صورت شبکه ای شده است بر ضرورت جلوگیری این امر مهم تاکید کرد.

عباسی فقر و بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشتی، اعتیاد، کلاهبرداری و دریافت آسان دیه از جمله دلایل تصادفات ساختگی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز