خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در دیدار رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران؛

همه برای بهبود شاخص ها در حوزه سلامت کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۶۹۹

استاندار مازندران، گفت: حرکت نظام سلامت و خدمات پزشکی به لحاظ کمی و کیفی، باید همواره رو به رشد و پیشرفت باشد و همه باید برای بهبود شاخص ها در حوزه سلامت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان در دیدار رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان بر ضرورت پیوست سلامت برای طرح های مختلف استان تاکید کرد و یادآور شد: مشکلات، موانع و اقدامات بخش های مختلف باید بر اساس شاخص ها؛ تحلیل و اطلاع رسانی شود. 

استاندار مازندران، با اشاره به این که مردم باید از دستاوردهای دولت و نظام نیز مطلع شوند، افزود: اگر مازندران در شمار 10 استان برتر کشور در حوزه پژوهش قرار دارد، خوب است که مردم بدانند و دریابند که علیرغم برخی کاستی ها، اقدامات خوبی در حوزه های سلامت و دیگر بخش ها صورت گرفته است تا جلوی سیاه نمایی و ایجاد حس بدبینی در جامعه گرفته شود.

حسین زادگان، خاطرنشان کرد: مدیران؛ اقدامات و دستاوردهای حوزه های متبوع خود را با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها، رسانه ملی و تشکل های مردم نهاد به آگاهی مردم برسانند.

وی با بیان این که برای حل مشکلات جامعه راهبرد اساسی؛ مراجعه به مردم و جلب مشارکت و همراهی کامل مردم است، عنوان کرد: اجتماعی کردن سلامت نیز از جمله مصادیق استفاده از ظرفیت مردم برای پیشبرد امور این بخش است و باید در قالب مشارکت سمن ها و سازمان های مردم نهاد شکل بگیرد.

مقام عالی دولت در مازندران، تلاش ها و دستاوردهای بخش سلامت و درمان را علیرغم محدودیت ها مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: حرکت نظام سلامت و خدمات پزشکی به لحاظ کمی و کیفی، باید همواره رو به رشد و پیشرفت باشد.

وی حرکت به سمت تدوین سند آمایش نظام سلامت و درمان استان را یک ضرورت خواند و گفت: لازم است طرح جامعی برای حوزه درمان تدوین گردد و مشارکت بخش خصوصی بیش از پیش در حوزه ماموریت های علوم پزشکی جلب شود.

استاندار با بیان این که بنده راسا در حوزه سلامت مردم کمک خواهم کرد، گفت: همه باید به حوزه سلامت برای بهبود شاخص ها کمک کنند.

استاندار مازندران، افزود: تلاش شود در راستای تاکید رییس جمهور محترم، مناصب مدیریتی در حوزه علوم پزشکی تا پایان دولت به میزان 30 درصد به بانوان اختصاص یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز