خبرگزاری کار ایران

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان مازندران اعلام کرد:

کشفیات 56 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۶۸۴

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان از کشفیات 56 میلیارد و 973 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ "سیدجعفر ساداتی"، گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا درآمد .

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان در این مدت خبرداد و افزود: در این راستا 58  هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق ،8 هزار لیتر گازوئیل ، 15 تن عدس 41 تن برنج و 26 هزارو 700 عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز از قاچاقچیان کشف شد .

سرهنگ ساداتی در ادامه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر 56 میلیارد و 973 میلیون و 428 هزار ریال عنوان کرد و با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا است، اذعان داشت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است .

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان در خاتمه با اشاره به این که قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز