خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

خروج سامانه بارشی از مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۸۴

هواشناسی مازندران گفت: با خروج سامانه بارشی از بعدازظهر امروز جوی نسبتا پایدار در استان مستقر می شود.

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، از شنبه تا چهارشنبه تا پنجم دی ماه جوی نسبتا پایدار در استان مستقر می شود.

وی افزود:  آسمان استان امروز شنبه 1 دی ماه ابری گاهی با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف از بعدازظهر هم با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان برای روز یکشنبه 2 دی ماه در مناطق ساحلی و جلگه ای نیمه ابری بتدریج با کاهش ابر و در ارتفاعات صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

وی افزود: هوای استان از دوشنبه تا چهارشنبه 5 دی ماه صاف تا نیمه ابری و در مناطق ساحلی و جلگه ای با احتمال مه صبحگاهی  همراه خواهد بود.

اسدی اعلام کرد: بیشترین بارندگی طی 24 ساعت گذشته سوادکوه 37 ، ساری 32  ، لفور سوادکوه 30  و قائمشهر و رامسر هم 25 میلی متر بوده است.

وی افزود: بیشترین میزان بارش برف 15 سانتیمتر مربوط به ایستگاه های هواشناسی مازندران بوده است.

اسدی تصریح کرد: حداکثر دما از ایستگاه های هواشناسی مازندران ، طی 24 ساعت گذشته قائمشهر 13 درجه سانتیگراد  کمترین با 6 درجه زیر صفر در بلده نور بوده است.

وی افزود: دریا برای امروز شنبه اول دی ماه مواج و در اواخر شب با کاهش موج همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز