خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیاده سازی توحید اجتماعی در جامعه امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۴۶

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه ی ما باید در لوای پرچم اسلام توحید اجتماعی را در جامعه پیاده کنیم چرا که این اصل مهم هدف همه انبیاء بوده است.

آیت الله نورالله طبرسی امشب در نشست علمی فرهنگی استادان و دانشگاه ها و حوزه های علمیه ساری با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است،اظهار داشت: در حال حاضر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هنوز در حکمت نظری هستیم بایستی راه های عملی پیشه کنیم .

وی بر ضرورت پیاده سازی توحید اجتماعی در جامعه تاکید کرد و افزود: همه ی ما باید در لوای پرچم اسلام ،توحید اجتماعی را در جامعه پیاده کنیم چرا که این اصل مهم هدف همه انبیاء بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وحدت یک استراتژیک در اسلام است و حوزه و دانشگاه با یک جبهه واحد می توانند وحدت خود را حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه وحدت باید بصورت عملی با همگرایی و اتحاد حوزه و دانشگاه در جامعه عملی شود ،افزود: وحدت و همدلی مردم ایران موجب شده که اکنون کشور ما در منطقه و جهان حرف برای گفتن داشته باشد.

آیت الله طبرسی خاطر نشان کرد: دشمن نظام جمهوری اسلامی به هر روشی برای براندازی این نظام تلاش کرد اما همدلی و اتحاد همه اقشار و درایت مقام معظم رهبری نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب کرد.

وی افزود: در حال حاضر اختراعات علمی ،ابتکارات وپژوهش های مختلف علمی، دستاوردهای دانش بنیان  و قدرت نظامی نشات گرفته از اتحاد و همدلی و ابتکار جوانان این مرز و بوم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه است .

وی افزود: حوزه های علمیه در جامعه دینی و نظام ما دارای جایگاهی بس مهم و والا هستند و دانشگاه همواره جایگاه آموزش و کاوش در حوزه اندیشه های علمی بوده است و رسالت بلند آنان سوق دادن جامعه به سوی مقاصد بلند فرهنگی و اجتماعی است بنابراین با وحدت این دو حوزه انقلاب ما  از گزند دشمنان مصون می ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز