خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

گرانی با بازرسی های همه جانبه، تدبیر و مدیریت شود/ خصوصی سازی براساس برنامه توسعه حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۳۷

فرماندار نکا گفت: گرانی با بازرسی های همه جانبه و تدبیر، مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از نکا، عبدالحواد توحیدی مقدم چهارشنبه در جلسه شورای ادازی نکا افزود: سیاست گذاری، امنیت و آرامش از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد.

وی گفت: دولت ما دولت بزرگی است و باید ساختار کوچک شود که با شعار و ملاحظات نمی شود و مردم باید به سمت بخش های خصوصی و اشتغال هایی غیر از دولتی مشغول کار شوند.

توحیدی مقدم بیان داشت: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و باید مدیریت لازم را انجام دهیم و پیروز میدان باشیم.

فرماندار نکا با اشاره به اطلاع رسانی مناسب در دهه فجر یادآور شد: اطلاع رسانی و امیدافزایی در چهل سالگی انقلاب از مهترین وظایف ماست.

وی گفت: در برخی موارد شاید تحریم و مشکلات بر امور تاثیرگذار باشد و نمی توان به مدیریت دستگاه خورده گرفت و باید کمک کرد.

توحیدی نقدم ادامه داد: چرا دلار 15به 9 هزار تومان رسید؛ اما اجناس همچنان بالاست و نمی توان بر درب هر مغازه بازرس بگذاریم؛ بلکه همه باید همکاری و تدبیر کنند.

این مسوول اضافه کرد: خصوصی سازی براساس برنامه توسعه حرکت کند و باید بر این اساس کار شود و کارهای زیربنایی انجام تا توسعه ایجاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز